In privinta caror oameni credeti ca a~ti putea face discriminari?


vineri, 8 ianuarie 2010

Inceputul unui blog



Buna !!!

Este prima oara cand am ocazia sa imi exprim in scris ideeile si gandurile in fata unor persoane pe care nu le cunosc si care vor accesa aceasta pagina si sincer am cateva mici,mari retineri care sper ca vor trece.
M~am gandit ca un blog imi poate creea posibilitatea de a cunoaste oameni diferiti in privinta ideilor,a reactiilor,a caracterului,etc si astfel pot invata cate ceva.Sunt sigura ca ma pot descurca si ca acest blog imi va oferi posibilitatea de a~mi face noi si multi prieteni.
Sper sa cunosc persoane cu caractere diferite pentru a face schimb de idei, sfaturi dar si persoane asemanatoare stilului meu.
Sunt genul de persoana care nu are inhibitii si pot aborda orice fel de subiecte asa ca incercati~ma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu